Bio med svägerskan :)

Jag & Emma bestämde att vi skulle på bio i kväll. Vi kunde inte bestämma vilken film vi skulle kolla på först! Dom hon ville se hade jag redan sett! Men ja till slut så blev de en av dom i alla fall ;) haha! Så sjukt kul är den så de kunde spela kvitta;) ville mest göra nåt för vi har inte hittat på så värst mycke tillsammans på länge! Snaskade på popcorn o skratt (väldigt högljut) hehe!

Mitt där i kön när vi skulle köpa biljetter så träffa ja Albin! En gammal vän som flyttat till stor staden för hundra år sen, så ja ca hundra år sen vi sågs sist;) ska träffa han nån dag nu innan han åker uppåt igen! Ses vännen:)

Åå min snälla vän hade kalas häromdagen så han bjöd mig på en bit tårta! Den var super god men jävligt sockrig o mäktig så orkade inte ens halva;) men tack den var super god:)

Nu ska jag äntligen försöka sova o drömma nåt sött!
Go natt era snygga mygger


Kommentarer
Postat av: Granne

Nästa år blir det dubbel sats haha

2012-08-14 @ 22:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0