Naglarna...

I lördags när jag hade vart på stan med Marie så slängde ja mig i solariet! Tänkte bättra på färgen lite inför kvällen fest:) skulle ju i väg på Nettans födelsedags fest! Hela 40 år, o de syns knappt på henne;)) Om festen o bilder där i från kommer i morgon!!

Tillbaka till solariet, efter ja kom ut där i från så var mina FINA naglar FULA:( blev så jävla arg o ringde min svägerska direkt för att kanske få något svar om varför detta hände! Hon berätta om uv lack och missfärgningar. Jag blev fett arg o fick måla över mina glittriga Frans manikyr naglar till RÖTT! Ja visst det är ju med fint men inget ja ville ha egentligen men kunde ju inte se ut som ett ufo heller;) haha!!

Bättre uppdate i morgon
Sov gott kära o snygga läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0