Skön dag i dag :)

I dag åkte jag till min svägerska o tragga skit! Kolla även en film som var bra, fast vi missade mer än halva säkert! (gick på tv:n)
Min kära Moa ville varken krama faster hej o inte ens krama hej då... Nehe skit i att då;) hon hade inte tid med mig för hon hade sin kompis o leka med!!

I går kväll var vi som sagt på fest i hippa Önnestad hos Jennie! Riktigt jävla rolig fest måste jag säga! De spåra kanske ut för vissa men helheten var så kul:) vi hade lite små bekymmer med musiken! De flesta killar ville lyssna på typ rock o vi andra ville lyssna på mer hipp party musik! Som där byttes låtar, haha:)
Kan ju alltid hoppas att det blir grill fester där i sommar!! ;) så läs Jennie: när är nästa fest?;))
Vi drog även in till grand i går o dansa utav bara fan!! Fast jag & Marie dansa på festen så fick vi ej nog;) Grand var iaf kul som vanligt!! Tyckte det var mycket folk i går o många man ej träffat på länge som helt plötsligt dök upp! Nån hade blivit singel o ville röja och vissa var bara allmänt taggade för de druckit o så när dem var i Malmö o kolla matchen...

Var och handlade lite innan sen lagade jag mat! Hade redan tagit upp kyckling i morse men när ja väl kom hem med en ny BBQ ytterfile så kunde jag ej motstå! Så de fick bli de i stället:) men fågel fan var jag ju tvungen att laga ändå för jag hade ju tagit upp den så får väl bli att jag fryser in, men då är den ju färdig att bara värma upp sen när man har lite bråttom! (som jag alltid har)!!

Nog om mat o skit! Nu hoppas jag min älskade kill kompis ringer mig snart så vi kan gå in o anmäla oss på nätet!!

Puss hej


Kommentarer
Postat av: jennie

Oki mer fest kommer med värmen o sommaren =) tack för presenten =)

2012-05-14 @ 09:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0