Min älskling

Ja hon var också med o fira mamma idag! Och den lilla busen avslöjade va jag kom med för present! hon satt i fönstret när jag kom o skrek farmor titta faster blommor! Hahah, ja skrek tillbaka öppna dörren o hon sprang o öppna o skrek åååå blommor sen skrek hon sjunga! Så där fick jag allt snällt ställa mig o sjunga ja må hon leva i dörröppningen med en tung blommlåda med en jävla massa blommor i.... :)

Sen blev de middag! Jag fick god kotlett o sallad men smaka även lite lite köttfärsås, de va smaskens! Sen skulle hon bjuda på glasstårta som jag med älskar men då sa jag bara kom nu Moa nu går vi till lekplatsen! Farmor frågar Moa en extra gång ska du inte ha glass? Neeeeej faster gunga!! Och hon som är glass monster tacka nej! Bra, hon hjälper mig haha;)

När vi kom hem i gen tog de inte lång tid innan jag deckade på soffan o vakna inte förrän 21:30! Så nu är jag utvilad... När ja kom hem kom Cara på litet besök o berätta hur hennes underbara dag vart:) Nu ska jag bara försöka somna med snart kanske!! Good luck katten.... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0