Jävla ABK

ABK som jag hyr min lägenhet av är ju fan mer än sjuka!!!! Lovligt galna att dom inte skäms o skicka detta brev, nej då! ALLA ska betala detta skit!

Jag vill inte betala för nåt mög i tvättstugan när jag inte ens tvättar där!!! Och varför betala för dem har bestämt att vi ska ha "tagg" system för att öppna när de ändå funkar med nyckel! Muppar!!
Där fick jag ut ut min ilska, haha!!

Träningen gick super idag! Nu sitter jag Henna hos Cynthia o chillar lite medans maten är i ugnen! Blev väldans sen mat idag men de gör inget eftersom det är fredag:) det blir hel kyckling, sallad & min thatsiki:))) senare kommer Cara med hit o ska leka med oss!!

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0