I går blev de bio...

Kom hem i går o stack nästintill direkt till gymmet! Gick på löparbandet, sen var de dax för core! Efter passet kände jag att inte mig riktigt nöjd så jag gick upp p styrketränade också!

De blev lite kyckling när jag kom hem, sen ringde Linus så vi tragga ett tag! Precis innan vi skulle lägga på säger han att han ska på bio och om jag ville hänga på.. Klart jag ville! Har ju babblat om bio hur länge som helst! Var ju intf nån film jag skulle valt så men den var bra! Lite mer grabb film om ja får säga de!!

De roligaste med allt var att när vi kom ut hade lyset vart på på bilen så där starta inte den!! Haha! Men en snäll tjej kom fram med start kablar:)

I dag är jag glad som en katt:) taggad till Max för träning i kväll..
I morgon är de vägning! Håll tummar o tår för mig:))

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3315604/images/2012/pic_202645562.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3315604/images/2012/pic_202645582.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0