Gårdagens outfit :)

I går var jag bara hemma i min soffa hela dagen förutom när ja körde o hämtade Cara! Vi körde i väg för att äta något men de slutade med att vi handa på maxi och åt hos mig! Magen var lite bättre i går men så fort ja äter så får ja ont osv osv.... Så man får ta ett djupt andetag och räkna till tio innan man tar första tuggan!!

I dag körde jag & Sandra och en liten eftersläng till Lund för att köpa en tröja! Tack:) jag hittade två;) el ja den ena ska jag ha som en klänning också:) visar sen!!
Vi satt oss för att äta lunch också! Jag beställde en kyckling sallad som var skit äcklig:( och direkt när ja ätit lite så fick ja ont i magen direkt:( kan de kanske va sallad jag inte tål? Aja får se vart mag skiten leder!!

Nu sitter jag här o får håret lockat:)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0