Fullspäckat som fan

I morse fick jag sovmorgon :) men vem vaknar inte av sms vid 7 tiden? Jo då för fan! Det var Petra som skickat om jag kunde göra henne en tjänst! Ja visst kunde jag de men fan i te nu tänkte jag, jag ville sova mer fast jag blev pigg! Men jag somna om till lite i 9! Då va de bara upp o fixa en sak till henne!

Sen bar jag mig av till min tandläkare! Inga hål tack o lov! Men ska dit i gen om några veckor o fixa med en tanda jävel ändå!!!

Nu är jag på jobbet sen två timmar tillbaka! Och hur rörigt som helst! Har snart plockat ner allt som blev målat i går! Och nu väntas ugnen på att bli klar så jag kan plocka ner det andra med snabbt! Sen måste jag börja måla med!!

I kväll blir de massa stress för jag måste fixa med kläderna o allt till lördagen! Sen ska jag leka med Cara med:) o jag ska möta upp en Jenny med direkt efter jobbet o visa henne var jag gör mina naglar för hon ska dit i dag:)

I morgon blir de Tyskland tidigt o handla dricka:) och sedan senare mot kvällen bär det va till Sofie:) vi ska på Linda 30 års fest som är en maskerad fest! Som jag hatar utklädsel på både mig o andra! Men de ska väl va första gången någonsin jag går på nåt sånt här... Nervös till tusen är jag! Jag som bara blir livrädd av clownen på mc donalds....

Det blev ett långt blogg inlägg nu men kanske inte hinner blogga i morgon:)

Puss & kram till alla från snygga katten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0