Freeeeedag :)

I dag är de miskäll ingen vilodag dag inte.. I kväll blir de träning:) blir nog löpbandet o styrketräning för vädret ser inte ut o va nån höjdare! Annars var tanken att ut o vandra o grilla ute! Ist för grillning blir de att laga middag med brudarna:))

Hoppas på bättre väder i morgon förmiddag för då ska jag o Marie ut o powerwalka en timme så ja kan dricka vin på kvällen me lite lite gott samvete;) ska ju på inflyttningfest då! Och som sagt vid "speciella" tillfälle ska ja dricka:))

Just nu har ja lunch o ätit tonfisk sallad, men de inte speciellt gott! Är ju inte så förtjust i tonfisk men de funkar i mellanåt till lunch!!

Ska ni göra nåt kul i helgen?

Hitta denna bild sen förra sommaren:) min drink me massa mixade jordgubbar! Den drack ja avit o rätt förra året med el utan alkohol när jag gick ut!!
Brukar ni gå ut nyktra? Vissa brukar säga att dom ej kan gå ut nyktra för då kan dom ej dansa o släppa loss! Men se ni de kan jag:)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0