Eko med Petra

Och tvillingarna så klart:) japp dit åkte vi när jag väl hade kommit hem idag! Jag skulle inte köpa något alls tänkte jag men jag blev 700 kr fattigare tydligen!!!! Jävla köp mani..

Ja köpte fina runda bordstabletter, en glas burk & två fina ljuslyktor och givetvis allt i ROSA:) fick lite insperation från Linas blogg som jag läser dagligen! Det blev nya silvriga lock till spisen och även en rosa grytlapp.

Det blev en ny tvålpump som matchar mina runda rosa mattor i toan också!

Fattig ab nu känner ja...;)

Så här såg ja ut i dag när de bar av på shopping rundan <3


Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

Ja fy fan vad fattig man blev!!!

2012-05-18 @ 14:00:34
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0