Dom har kommit :)

Mina linnen asså! De kom aldrig nån röd utan cerise i stället! Blev lite irriterad men nu har de lagt sig, kan ju va ballt o ha den färgen med! så nu är där fyra stycken i samlingen:)

Min snygga Tanja kom hem till mig i går. Vi hade bestämt att vi skulle luncha på stan! Vi satt oss o käka på house of bagels här mitt i stan! Det är så fruktansvärt gott där men oftast fullsatt, tyvärr:(

Vi satt inte bara en timme utan de blev tre timmar vi satt där! Träffa himla mycke folk:) träffa Sara och hennes syrra o alla tre barnen:) det var inte i går man stötte på dom, men jag hade en känsla att vilken dag som helst kommer ja stöta på henne! om de så e på stan el vi träffas o tar en fika! Vi bestämde ju för jävligt länge sen att vi skulle ses när hon bodde här inne i stan! Jaja! Snygg o smal va hon, de ska jag med va när jag ploppat ut mina barn;)

Vi träffa på 15 stycken Libaneser också! Eller ja en svensk var med o de va Cibbe! Haha! Elza & Cibbe besluta efter väldigt många om och men att dom skulle sätta sig med oss o käka! Trevligt o tragga skit:) och busa med Romeo va nog trevligast!

Nu sitter jag här o väntar på att min svägerska ska svara mig! Köpte en jätte fin jacka till min älskade Moa häromdagen så jag skulle gärna vilja ge henne den! Men får väl vänta en stund till innan jag ringer o terrar dom!!

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0