Dagens motion

Traska 50 min med Elza & Romeo! Vi landa på ett jätte fint ställe, där åt vi bagels kyckling sallad som bara är för GOD;) tragga massa skit o skratta en massa:)

Måste bara skriva om när vi ska gå där i från så säger jag till Elza: släng ner hockey bagen nu för fan! O det var en liten jävla väska som skulle under vagnen! O de tyckte hon var så jävla kul så hon spotta ut allt vatten hon hade i flabben blandat med skratt, Varav jag skriker spotta inte i vatten flaskan! Oj då skriker hon lite halvt med lite vatten i halsen o spyr!! Jävla mupp;)
Hahhahah så jävla kul;)

Sen hade vi lia lång väg tillbaka!! Mycke trevlig eftermiddag! Tack Elza:)

Cara kom hit en sväng el två;) tragga o skratta om allt o inget;)

Nu somnar ja snart så får väl se om ja håller mig vaken till BB!!

Take care <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0