Arabisk kvällsmat + Walk

Blev bjuden på arabisk kvällsmat hos Cynthia i kväll:) som ja älskar & Cynthia lika så:) vi tragga som tusan o ett tu tre så frågade Cyn om vi inte kunde gå en runda! Ja blev överlycklig o sa att jag hade tänkt fråga men trodde inte hon skulle palla de med barnen IOM kväll o välling, snart nattning o så! Men jo för fan med en varsin vagn (jag med tyngsta barn o tyngsta vagn) power walkade vi med Sandra, Jasmina & Josse som också skulle på med skorna:) 40 min tog rundan! Så jäkla skönt va de:) hell yeey!

Har ni tänkt på en sak? I morgon middag är de vägnings dax för min och de andra deltagarnas del!!!!! Aaaaaaaaaaa nervös o taggad på samma gång!!:)

Bjuder på bebis 2 i kväll <3 min lilla puss gurka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0