Helgen fortsatte :)

Ja visst gjorde den det:) efter jobbet så var de full fart med massa ärende, massa som skulle hinnas med o lite till:) hade ju i planerna att jag skulle slumra till lite på eftermiddan men där sprack planen helt.
Jag hann med att kolla fredagens BB avsnitt det var de viktigaste iaf:)

Sen var det stress med att göra vid sig! Grabbarna ringde för dom väntade på mig där nere! Snabbt som satan gick de! Väl nere så körde vi till snygge Sophie för att fira henne:) Hon hade fyllt år och hade födelsedagsfest:) vi blev bjudna på god mat, bland annat häst, som jag aldrig ätit någonsin men det var ju jätte gott:) vi spela massa dricka spel och nåt annat spel som var skojsigt:) klockan blev mycket o det var dax att åka in till Grand:) Marie kom snällt o hämta oss! Tack Marie för skjutsen:)
Väl inne på Grand träffa man massa trevligt folk som vanligt o vi skaka rumpa som vanligt:)
Underbara lördag det kunde ej blivit bättre!!

Tack Sophie för en skit rolig kväll:)

Söndag idag, den ända lediga dagen på denna veckan! Får se vad den har att erbjuda:)

Längtar ihjäl mig till onsdag för då ska jag sova hos Petra o töserna:) vi ska kolla kläder o sånt kul:) för på torsdag flyger vi till Stockholm! Fy fan va roligt de ska bli:) jag har inte vart där uppe många ggr så de ska bli spännade, och dessutom flyga:) wihoo:))

Nu ska jag slappa i solen:)

Puss & kram på alla snygga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0