Tjolahej

Tjolahopp! I natt dov jag som en kratta för jag tänkte bara på en kompis o drömde i mellanåt om en idiot sak som hänt!!! Men denna natten kommer bli bättre:)

Jobbade med Sverige tröja idag! Alla på jobbet skulle ha dom på sig idag!! Där skulle komma försäljare på besök i fabriken idag, men såg inte en ända kavaj Nisse!!! Haha.

Stack till gymmet nästintill direkt när jag kommit hem! Körde på löp bandet ett bra tag, sen var det core pass och efter det körde jag en stund till på bandet!! Så ordentligt med träning fick de bli idag:) bastade ett bra tag med efter, så härligt!!

Ikväll har ja bara slappat i soffan o haft tråkigt!! Hade gärna hittat på nåt skoj denna veckan så man slipper va en soff potatis varje kväll... Haha:)

Nu ska ja slänga mig i sängen i drömma lite söta drömmar:)

God natt alla söta & glada


Kommentarer
Postat av: Cara

Kan du blogga någon gång för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-06-14 @ 00:14:12
URL: http://cara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0