Moa bus i går:)

Igår var de värsta bus dagen ever:) vi var ute ett bra tag o lekte! Vi hoppa studsmatta som bara den. Vi hade även en boll med oss o kastade, sparkade o rulla med den! Riktigt skoj:) till slut låg både jag & Moa ner o bara as garva! Så härligt när en sån liten flicka bara skiner upp o skrattar!! Denna lilla tjej är den bästa personen i hela världen:) så de så!! Haha

Vi spela boll på gräset med! Riktiga fotbolls proffs;)
Grävde i sanden o lekte i lekstugan:)

Men sen hurrni var de bråttom i väg för jag skulle hämta Cara! Moa blev jätte ledsen för hon ville så gärna följa med faster till Cara! Kunde ej ta med min älskade tjej för jag ej har någon bil barnstol:((

Kan inte nån snäll själ skänka mig en?:)

I alla fall så hämta ja upp henne o vi körde o gjorde lite affärer! Mitt i ingenstans träffa vi upp skönaste gubben! Som vi skratta där asså:)

I kväll blir de cider för tusan! Hoppas på fint väder så man kan sitta i tivoliparken:)

Nu jävlar e dax o jobba i gen!!

Chik chik

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3315604/images/2012/pic_206599248.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: petra- ensamstående tvillingmamma

söte Moa! o Mia =)

2012-06-17 @ 22:00:10
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0