Någon mer som blev arg? :)

Ja jag blev arg som fan när klockan tickade ner på 24/7 till Big Brother! Man sitter på hel spänn o då helt plötsligt när de precis ska börja så slutar de fungera!! Aaaah! Som tur var missade ja bara ca 30 min!!! Kollade hos grannen ist!! Hoppas de funkar bättre sen!!:)

Gårdagen spenderades med söta Jasmina o Jossan:) vi käkade pizza på Katrins o sedan vidare hem till Jasmina för att tragga skit, o kollade även gamla foto:) kul sånt!!

Fy tusan va trevligt de va på Grand i lördags:) vi va en jävla massa här innan, trevligt som sören!!! JAG ÄLSKAR GRAND :) finns inget bättre disco i Kristianstad!!!

I dag har ja fruktansvärd huvudvärk!!! Jävla skit är de!!

Idag Ringde ja även o bokade tid till doktorn men dom har ju över en veckas väntetid!! För de va ej akut!! Nej för fan ja e ej döende så de e lugnt! Bara min rygg som somnar o armen domnar lite i blanf o min nacke som inte vill vara smärtfri en ända dag = huvudvärk....

Puss o kram till alla sjuka o friska <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0