Jag älskar barn :)

Japp för de gör jag:) Träffade min Tinis i kväll o vi två mös med min älsklings Moa som kom till faster i kväll:) min svägerska kom o lämna henne o hon skrek faster direkt o sträckte ut armarna:) slängde i väg en puss till sin mamma o vi gick upp:) vi skratta en massa o hon visade Tina foto på apan o nallen som hon tycker om att titta på:) elefant statyerna (el va de heter) åkte ner för att dansa o lekas med!! Vi åt glass o kladda ner, precis som vi gillar;) haha:)
Hon gillade Martina skarpt hon ville inte riktigt att hon skulle gå när de väl var dax:(

Va så kul när hon peka på alla mina väskor o förklarade för mig att ja hade många väskor o hon hade bara en ju. Haha:)
Hon peka på ett foto o förklarade att det var hon men ja sa nej det är faster o pappa när vi var små!! Först sa hon ba neeeeeej, haha hon förstod inte riktigt men hon förstod sen att det var ej hon! Men hon var lik mig de ska ja säga:)

Nu är det Big Brother !!!! Gitt:)

En fete katt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0