Äntligen kväll :)

Halleluja moment!! I dag fick vi även <3 bakelse till eftermiddags fika på jobbet, de va smaskens:)

Efter jobbet va de hem o byta om, o packa ner tränings kläderna! Vidare för att möta upp Cynthia o in på badet o träna!!!! JAAAAAAA äntligen fick ja med mig henne till gymmet, de va kanon kul:) Träffa på Tom där med (gammal klasskamrat), han har ja ej träffat sen juldagen, så de va trevligt!! Ska nog få med han på zumba nån dag;)) hehe!!

Efter lite cykling tänkte ja ge mig på löparbandet o de funka faktiskt o gå i rask takt så ja ökade upp o sprang lite också:). För er som ej vet så har ja en korsbands skada sen midsommar, så har ej kunnat göra mycke mer än cykla som uppvärmning! Visserligen e ja ju med på olika pass o de har ju med funkat, men på något sett har man i bakhuvudet att ta de försiktigt så de inte viker sig igen!! Ja e nog hyfsat läkt nu:)

Hungriga som små vargar körde vi hem till Cyn o åt korvstroganoff o ris:) alltid gott, fast att ja sagt till henne o SLUTA salta maten!!!

Ja fick mig äntligen lite sol i dag, för i går hann ja ju aldrig!!:) men snacka om att bli förbannad när bara ansikts lysena funka o dem till kroppen va släkta i sex hela minuter låg ja där o frös!!! Hujeda mig!!

Sov gott madicken:) puss o mjau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0