Dukat för två ;)

I dag har det vart full rulle hela jäkla tiden! På rasten satt ja o läste Petras blogg, hon skrev att dom inte visste va dom skulle göra men att dom skulle in o handla! Ja snappa upp de o tog en Maxi dejt med henne o tvillingarna:) rört snabb dejt men va gör man inte:)

Vidare hem snabbt som attan, kubba ner till bilen igen körde rally till Emma för att tragga lite snabbt o få lite tallrikar! Tack så hemskt mycke för dom:)

Dax för rally igen o denna rally turen tog mig hem till min älskade Jasmina som skulle bjuda på pannkakor! Därav överskriften "dukat för två". Himmelskt gott var det:) sen tragga vi en jävla massa o satt o skratta om allt möjligt:) tack för i kväll mitt hjärtegull:) <3

De blev ingen mer rally efter de kan ja lova för då skrek bilen efter en jök el två så ja kröp fram till ST1 för att göra bilen full, de blev den kan ja tala om, och för endast 450 riksdaler så så blev han full! Billig "fylla de där";)

Tyckte de blev mycket syftande på sprit där! Kan de va för att ja för en gångs skull har bestämt mig för att va nykter hela helgen? Ja jag vet inte kanske är det ett sug? Haha:)

Nej nu har ni alla snygga fått en rejäl uppdatering om min dag! Nu ska jag äntligen krypa ner i sängen o faktiskt krama spik mattan!

Puss på er snygga jävlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0