Vart leder denna dag :)

Ja de kan man fråga sig! Skit äcklig mat i matsalen idag! O de e så trist!!!!! Hoppas dagen tar slut as fort, el nja kanske till 16 i alla fall för i kväll får jag nog träffa min söta Cara:)

Helgen har vart mer än kanon! Lördags kom ja hem vid 23 tiden o Marie jag & Cara stack till Grand o hade as ball:) träffa även Sanna som svängde röven med oss:))) deras bästa dj på vårt älsklings dansgolv var där äntligen!! Vi sa tom att om han andra dåliga kommer nån mer gång då går vi fan inte dit mer;)) hahah:)

Söndagen blev slapp hela dagen fram tills midnatt när vi kom på den brilljanta iden att köra till Cara! O jag drack vin o efter ett tag kom ja på en ide till att köra till Osby o festa vidare med dom grabbsen där;) roligt AB:)

I morgon ska jag träffa min älskligs Martina efter jobben våra:) läääängtar:)

Hoppas ni har en roligare dag än mig, uttråkad AB!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0