Underbara söndag :)

Dagen började as tidigt! Ringde o väckte Tinis & Evelin :) två strålande katter är dom:)
Körde o hämta upp dom o drog till arenan för brunch! Detta var fan de bästa på hela vecka, och dessutom träffade jag världens bästa sommar jobbare Frida! Världens snyggaste Frida dessutom;)

Sen hängde ja med hem till Tinis o tragga massa! Trevligt som alltid:)

Hem till min svägerska blev de sen! Vi stod i och plocka i ordning bland Moas grejer!! När hon kom hem senare så sa hon ba nej nej nej nej! Då va de ju så att vi la då alla stora bollar och ballonger i bollhavet! Men där fick dom ju absolut inte vara! Herregud asså vi ville ju bara plocka undan lite;) haha!! Barn är bestämda!!

När jag väl kom hem efter många timmar med skratt o bus så kom Hash Tina hit o våra trutar går ju värre än fan!! Ingen e tyst;) hahah:)

Nu BB time!!! O jag tänker på min älskade Linda !! Hon missar de nu när hon är utomlands!!

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0