Twinrix :)

Efter jobbet stack jag till vårdcentralen för att få min sista twinrix spruta! Hade minskäll glömt att de kostade nåt, så chockad blev ja när hon sa ja då va de sista betalningen med, 580 kr tack! Halleluja dom tar alla mina pengar!! Haha;)

Gårdagen var planerad med min Tinis men de blev ändrade planer för hennes del, så vi ska ses en annan dag istället:)

Men åkte hem till päronen och åt lite mat, händer inte ofta så nu va de dax, en god kotlett slank ner:)

Sen åkte ja hem till Moa & Emma för att säga grattis på hennes 2 års dag:) stanna i rätt många timmar o busade & självklart en himla massa traggande med Emma! De va la himla skoj:) de blev en o annan kaka som slank ner också!!

Klockan tickade i väg o klockan var säkert 21 innan jag körde, vidare hem till min Cara för en jävla massa tragg o en mini utflykt till stan! Som vanligt gör vi nåt galet när vi är med varandra:)
Klockan tickade på ännu mer o jag var inte hemma förrän 23:30 o helt slut! Lyckades ja somna då? NEJ..... De tog låååång tid som vanligt!!

De va en händelse rik dag i går o hoppas denna dagen erbjuder lika mycket kulig heter:))

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0