Träffa pullan :)

I kväll blir de att träffa min pullish Sandra:) men först ska jag gå till ett ny öppnat ställe o bygga upp naglarna efter jobbet:) ska bli skönt o få dom vi gjorda så man är extra fin i helgen:) sedan ska vi mötas upp för att käka något, får väl se om vi äter nåt på stan el vi drar hem till mig! Det blir även vaxning idag, hell yee:)

I går var jag ju som sagt hos Petra o tvillingarna! Ja kom dit efter jobbet o där bjöds de på tacos, inte fy skam de inte;) mätta o belåtna så fick barnen en påsk påse av mig med lite påsk choklad! Dom öppna sina påsar direkt o högg in;) dom stora påskhararna tyckte dom mest var roligt att slänga med! O där satt jag o sa e de det som kallas uppskattning;) haha!!

Nattning av barn o vi slängde oss på soffan o tragga skit:) efter ett tag somna Petra o de märkte inte jag så jag babbla på! Väckte henne ex antal ggr! Sen märkte jag att de var nog kört att ens försöka så jag sa nu går jag hem varav jag fick svar: andra sidan vägen!!!!! Hallå va babblar du om ja går nu!!! Amen var ska du sa hon igen! Ja bara skratta o sa hej då! Hahha trött mamma denna dag;))

Hoppas denna onsdag rullar på här på jobbet o man kan få sig lite skratt:)

Chik chik


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha! Jag skrattar så jag dör! Vad fan skulle du göra andra sidan vägen? Haha!

2012-04-04 @ 11:14:23
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0