Skrattar hela vägen :)

Ja för de gör jag! Träningen gick bra i går som alltid:) Hash Tina hängde med mig på core o hon tyckte det var skit kul precis som jag! Hoppas hon tycker om power cirkel med lika mycke för då har jag sällskap både måndagar & tisdagar:)) men de gör hon nog för nu har hon kommit gång:)

Efter gymmet körde jag till Willys o handla min älsklings kvällsmat! Som består av ägg, turkisk yogurt, och liba bröd!! Det krängde jag och titta på ett BB avsnitt som jag missat och även ett gammalt från 2011. Det var när Martins syster kom in o krama honom när dom hade frys leken, han började gråta och kika så jag! Hahah!!

Jag hann allt med o tragga med Cara också! Jag skicka till hennes om hon kunde prata!?
Hon svara vadå prata?
Jag: i tele cp!
Hon: ja jaha ska jag ringa?
Jag ringer upp henne? O säger varf ska du ringa när jag ringer dig gratis!
Vi bara skratta som fan!! Våra konversationer behöver inte vara så roliga för att vi ska skratta inte;) haha:) sen skratta vi i genom hela samtalet så nåt vettigt blev inte direkt sagt;)

Nej nu ska ja dra de sista blossen, upps nu ringer de IN....

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0