Nettans fest :)

I lördags var man bort bjuden på 40 års fest:) trevligt värre! Vi åt god mat o massa gott o dricka! Träffade världens roligaste person Rosa, som vi skratta hela kvällen! Va vi än sa så skratta vi;)
Busade med min älskade Moa som tusan också så klart:) träffade massa nytt folk o många gamla;) haha:) länge sen jag var på en sån rolig fest!
Tack så mycke Nettan för en hejdundrandes fest:)

in på små timmarna så bestämde vi att vi skulle gå till Grand! När Ja skulle säga hej då till Rosa så sa hon till mig: gör nu inget som inte jag skulle gjort! Hahhaha vi skratta bara ännu mer;)

Hoppas fler härliga fester dyker upp snart:))

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina S

Ser skoj ut :)

2012-04-24 @ 09:40:24
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Ha ha Mia du är ju bara bäst.Kramizzar till dig.

2012-04-24 @ 17:05:19
Postat av: Mia

Haha;) tack:) men vet ej vem du är eftersom du glömt skriva namn o har skrivit din kommentar i namns fältet:)) kram kram till dig med:)

2012-04-24 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0