Lång ledigt :)

Sista dagen denna vecka, ledig både fredag & måndag! Det är vad jag kallar lyx:)

Har precis ätit påsk lunch här på jobbet och det var väl smarrigt fast prinskorven o köttbullen var nästan kalla!!

Den årliga lunch bingon satt fart i dag med & som alltid får man en "goodibag" som innehöll frukt, t-shirt och en termos! Och jag valde självklart i rosa:)

I kväll ska jag äntligen träffa min vän Radocaj som har kommit på besök från Norge! Hela två år sen hon var här sist så de ska bli kul att träffa henne:)

Ska ni vara något ledigt i påsk, kanske hitta på något skoj? Jag ska åka på utflykt fredag till lördag! Ska bli himla skoj:)
Ha en bra torsdag alla snygga:)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0