Jag älskar dig :)

Tösa biten Moa <3 i dag vakna jag med ett leende på läpparna! Det var för att jag skulle träffa henne igen:)) vi hade i planerna att gå till Andys lekland idag o så blev de, och även Kewin ville med:) vi fick skjuts dit eftersom jag ej har någon barnstol:(( När vi lekt i några timmar o fika pausat så tog vi vagnen o gick till mc donalds för lite mat! Ja kan säga att leksakerna var roligare än mat, hahaha;) vi han även med buss hos mig o vi hälsade även på tant Nettan med familj:) deras vovve var väldigt intressant:) vovvvvvve! Faster vovvvvvve!! Ja sa att hon skulle säga till pappa o köpa en!! Haha:) det var hela min söndag faktiskt!!

Har ni gjort något kul denna söndag?

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0