I dag skrattar jag :)

Ja för de gör jag:) först skratta ja åt en status en vän skrev på fejjan! Den kommer här: skulle gå till stallet och på vägen möter jag den sura gubben.. Tänkte att dagen inte kunde bli sämre men så har Marie inte mockat! Jävla hora!!
De va nog ett skämt rakt i genom el inte? Men kul lät de iaf;)

I går jobba jag och träna som vanligt!! Så mitt på dagarna är väl alltid rätt lika;)

Sen va de min älsklings kvällsmat o BB tittande! Och en JÄVLA massa smsande med Cara:) skratta ihjäl mig faktiskt som vanligt:) smsade även Marie den roliga statusen just bara för hon hette så;) hahaha:)

I morgon fyller söta Cara år o då ska hon få en käft smäll bara för hon är hon;) fan ja längtar till lördag dör faktiskt lite av denna längtan! Vi ska till MALMÖ igen och festa till det ordentligt:) hoppas hoppas verkligen vi hittar nåt roligare ställe än hipp för de va ju som sagt hopp;) haha:)

Har fått lite förslag av en annan tjej där hon brukar gå och har inte en aning om vad det är för ställe men man kanske tar sig en titt där:)

Nu tog rasten slut igen:(

Chik chik


Kommentarer
Postat av: Cara

Ohh Baby jag vill ha riktigt hårda käftsmällar ;);)

2012-04-24 @ 18:59:48
URL: http://cara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0