Fränt & fräckt :)

Rosa bussar skulle vi med haft i K-town:) Älskar rosa för er som ej vet;)
Vilken fin dag det varit i dag;)

Fick världens bästa sms i dag, jag skratta ihjäl mig:) smset var ju av söta Cara!!!

Du är min underbara tjej och de är ju en rätt stor grej. Mördaren är här tur att du är där. Vi rockar grand inatt och du kommer som vanligt vara en sexig katt. Hade jag inte haft dej hade jag slagit varenda tjej. Jag hoppas min dikt gör dig glad annars köper jag ett choklad. Åk en lugn resa på ditt tåg och hoppas där är en snygg påg. Puss hej vi ses ikväll med leverpastej! <3

Hahahhahaha detta sms skratta jag åt i säkert 10 min när jag fick de:)))


Måste bara berätta att naglarna som blev till fixade i onsdags har hållt jätte fint;) lovade ju uppdate om de;) jag älskar gele <3 som annars om jag haft akryl så släpper de efter en dag på mina naglar tyvärr:(

Ses vi på Grand ellllller?

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0