Framme & trivs :)

jag är ändå en solstråle;) bara så ni vet;) hehe.
Jag skulle egentligen mött Cara runt lunch tid för att just ät en lunch men jag SOV! Hallå sova, SÅ sent!!! Ja jag var nog rätt trött! Haha. Jag som "alltid" vaknar tidigt som sören, men men!
Så de fick bli en snabb mat bit för mig själv! Sen va de stress, till tåg stationen o hämta ut biljetterna för att slippa de sen o köra o hämta ut miljonerna gjorde jag me;)

Strax efter 15 tog ja mig till tåg stationen igen för att då ta tåget! jag bytte tåg i Norrköping o denna stad är så fin;) har vart där ett par ggr innan;) men som sagt var de bara byte;( vidare åkte jag till destination fin stad;) haha.

Har legat lite o slappat på hotell rummet men även vart ute o gått o sett mig om kring! Var borta på coop o handlade lite kvällsmat som två söta killar fick guida mig till, tack grabbar;) jag gav dom min blogg adress o sa att dom skulle Checka in här:) hahaha då har de kanske gått långt men va fan!!!

Väl inne i butiken såg jag tre snygga killar o alla handlade massa mat, what? 21:30 på kvällen liksom, vadå festar ni i tr tänkte jag direkt!! Hahah! Alla är inte som mig!! Esh skämt i sido! Kul att dom handlade just då iaf så ja kunde vila ögonen lite:))

Sen jag köpte min stora fina platt tv har jag ej haft den på många ggr! Gillar inte o kolla på tv faktiskt! Men här har jag faktiskt startat tvn o det är lets dance o vår snygga fotbolls spelare är med:) het som satan;))

Nu ska ja slappa lite!

Puss o kram!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0