Förbannad!, vrid tillbaka klockan :)

Ja det är just vad jag vill göra nu!! Kanske vrida tillbaka till i går då jag hade en underbart bra dag me barnen:)

I går kväll fick jag reda på en sak som gjorde mig så ledsen att ja böla som en katt unge o kunde inte somna på väldigt länge:(

I dag säger Petra två tråkiga saker som gjorde mig rasande!!
Tvillingarna vann ej tävlingen dom vart med i, riktigt trist men samtidigt är jag glad för dom kom jätte långt!! Som jag skrivit innan så var vi uppe i skit Stockholm i tv huset! Dom kontakta henne o uppmana henne att söka till ensam mamma söker! Okej vad kul! La ner tid o jobb på att filma o skicka in! Nästan Direkt ringer dom o säger: du är med i slut casting till programmet! Wihoo tänker vi! Tror där va 11 stycken som var med i torsdags o Petra en av dom! Och som nu i dag till slut blir tre stycken!! hon skulle få besked idag o ja visst dom ringde! Säger att hon ej kommit med! Varför?! För att dina barn är för små...... HALLÅ seriöst de ca dom som sökte upp henne o visste hur gamla barnen var osv osv...... Jag kunde fan köpt om dom tex sa tyvärr du kom ej med pga dom andra var mer intressanta men va fan!!!! Blir så arg nu hatar jag alla i de teamet som man spenderade hela dag jäveln med nu!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

11 blev 6 men kan kvitta.

Är så satans jävla förbannad!

2012-04-02 @ 20:58:32
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0