Fint som fan ska de va:)

De blev stan efter jobb som planerat! Petra o tvillingarna mötte upp mig i stan o visa mig nagel studion:)
Max 1,5 timme tog de o jag blev super nöjd:) men återstår o se om dom är hållbara på mig! Ska uppdatera er om de längre fram:)

Bild på mina fina naglar o adress & nr dit finns med:) en trevlig liten vitnames tjej jobbar med gele & en kille jobbar med akryl, så bara att välja;)

Jag, Pullan & Jasmina gick därefter till mc för att äta lite sen drog vi hem till mig! Jag slängde mig på köksbordet o Sandra högg i vax remsorna;) så både fina naglar o ben idag;) <3

Brudarna som är så duktiga på att söka o hitta på nätet hjälpte mig o boka o betala en resa med;) Tack <3

BB avsnittet hanns också med så klart o nu ska man försöka sova men som
Vanligt är jag aldrig trött när kl är 23:30.... But i gone try:)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0