Fin fina naglar :)

Japp för det har jag nu igen:) fast i stället för att ta vita tippar så valde jag el nej de va söta tjejen som fixar dom som bestämde att dom skulle va rosa! Som jag älskar den färgen:) tack för super fina naglar! O detta var en vän Nina som fixade detta:) tack till dig med:)

Jag ber om ursäkt till mina läsare och mig själv för jag ej skrivit nåt nytt i lägg förrän nu! Men en gubbe gör allt för att trycka ner mig på jobbet och jag har gått o vart ledsen häromdagen så därför jag ej skrivit nåt! Hade säkert skrivit alldeles för mycke, och jag vet ej om de skulle vart positivt el negativt. Men på ett vis kanske man skulle gjort de för att kunna kolla tillbaka, typ aha där sa han det den dagen o där gjorde han si o så!! Ni som känner mig o så vet ju hur han håller på! Och det har pågått i många månader nu, som ja trodde de skulle bli ett stopp på detta efter ett samtal vi haft men nej då!!

I går kväll fick jag skjuts av min ängel Marie (som alltid ställer upp) till Carran och Emma! Vi satt hemma där först sen åkte vi (svart) taxi till stan:) onödig betalning blev de helt plötsligt när vi går in till Banken för att TYP gå o kissa! För vi va där inte längre än 10 min för ens vi drar över till olareys! Men skit samma tyckte fan att vi hade as ball där:) tack så mycke tjejer för en as ball kväll:) får vi göra om snart i gen:)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0