Äntligen lördag :)

Lördagen kom, och den var precis som torsdag, fredag! Helt fantastiskt efterlängtad:) Dagen startade me att ut o ragga med söta Cara! Gjorde allt vi brukar göra o lite till!! Vi körde o tvätta min fina bil, o den blev skinande ren:) när jag sen skulle köra hem Cara så frågade hon om ja skulle släppa av henne en bit innan den där grusvägen började?! Nej för fan e du knäpp el va mitt svar i princip!! Grusig o fin blev den men de var de värt!! I like min Cara <3

Sen träffade jag min älskade Emma & Moa :) o planerade att jag skulle leka med henne på den fina söndagen:))

Det blev snabbt kväll o ja hämtade upp min Marie o började pimpla vin! Sen ramla grabbarna in & Cara så klart:) vi dansa rövarna av oss på Grand, o hade fantastiskt roligt:))

Hade ni med en kanon lördag??

En chik puss från mig <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0