4e dagen....:)

Kompis de går bra nu kompis de går bra:) känns som ja tappat lite nu faktiskt!! Längtar till jag får träffa min efterlängtade våg som står ensam på jobbet;) haha!! På onsdag är de dax för vägning igen, o hoppas på bra resultat med bara ändring av kosten! Har ju ej tränat på några dagar som ja skrev innan eftersom min mage vart som den vart! Men i morgon sätter ja fart med träningen:)

Idag var ja ute o traska en bra bit med min söta Jasmina:) varmt som sören var de o vi gick i 50 min! SKÖNT!

Idag handlade jag två rosa jätte fina mattor till toan! Tyvärr ser man inte den rätta färgen på bilden, iphone kunde blivit bättre på de kanske?!

Körde till Petra o tvillingarna på eftermiddagen med:) gav henne present för hon fyllde ju 25 igår:)
Vi åt god kassler & rostbiff med sallad:) de va smaskens de!! Vi var ute i de fina vädret och busade rejält på lekplatsen, så kul nät de fint väder:)

Chik chik

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0