Woooooppppa :)

Tisdag o i dag var jag åter på jobbet, kände ingen direkt längtan men ja var väldigt glad idag:) blev glad av att träffa många snyggisar idag!! ;) Jenny på jobbet fyller år idag o ännu är det hennes dag! GRATTIS igen:) vi körde till mc på lunchen för de va nån haj mat idag! O vem äter haj mat liksom? Haj Kaj?! El vadå nej fy fan!!;)
Dagen rullade på rätt fort, så de va bra!!

Pappan min fick åka min rally bil idag, o han som vanligt ska sitta som en kör-lärare o bromsa när han tycker man ska bromsa osv... Så jävla jobbigt, han tror verkligen att de funkar liksom;) haha.

Åkte till mammsen o pappsen o käkade middag o lekte med mitt hjärta Moa:) vi busade för fullt, sprang runt i hela huset o skrek o skrämdes!!! Hon älskar de, o ja jag med faktiskt:) hon är min pärla!!!!

Pappa & jag skulle gå i genom lite vad alla tusen knappar i bilen är för något, o då skulle ju Moa med klart hänga på ut! Där satt hon i mitt knä i bilen o titta fint på alla lydande pinaler! Den börja hon pilla o trycka, då blev ja nervös så mamma fick rycka in;)

Fint kvälls besök fick jag av min söta vän Cara med:) vi käka god KAK fika:) vi prata så jävla mycke idag o ja visst som vanligt skratta vi som fan, ja jag har nästan träningsvärk....

O ja nu sitter vi här i en varsin del av soffan o säger inte ett ljud till varandra!!
Hur fan kan de sluta så här!!!?

Cara?????

Vi smider rejäla planer o hoppas fan dom går i genom nu så som vi tänker på detta!! Längtar ihjäl mig! Tänk så sker de inte, va händer då???

Aja sov nu som små lamm för de ska ja!

Haaaaaaaaaaaj kaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0