Uppe med tuppen :)

Japp de var jag idag! Gick för tusan inte o la mig förräns efter elva när Big Brother var slut och sen upp vid fyra i morse för att dra till jobbet! Jobbar morgon skiftet en vecka nu, såååå gött o komma hem vid ett om dagarna! Fast får nog fundera på om ja ska glo på mitt älsklings program på kvällarna el ja ska vänta tills ja kommer hem på dagarna!! Sömn e ju faktiskt rätt viktigt!! Men ja e pigg som en katt idag iaf:)

Går dagen gick ganska fort på jobbet! Sen åkte ja o handla middag till mig o Jasmina:) de bestod av goda kotletter o boll potatis me bea sås:) de va smaskens:) sen tragga vi på o skratta som vanligt!! Ofta är det kill snack som dycker upp som samtals ämne, haha:))

Hoppas eftermiddagen har nåt spännande o kul att erbjuda:) vad ska ni hitta på? Kanske nån som vill luncha på stan o sen göra nåt skoj?:)

Ha en finnemang dag alla snygga katter:)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0