Spolarna :)

Dessa jävla grabbar som plingar på dörren o jag blir mer än livrädd! Tänker nej jag öppnar inte! Vem kommer o plingar utan att höra av sig innan liksom!!
De börjas höras ljud som om nån försöker öppna MIN dörr, fy fan va ja blev rädd när dörren öppnas o där stod två grabbar o ser inte mig som halv ligger i sängen! Ja skriker vem fan e ni? Ni skrämmer livet ur mig, o där säger den ena där ute OOOH FAAAN va du skräms!! Sen säger han snabbt att dom är från spolarna o att dom ska spola i rören!
Jag blir förbannad o drar täcket runt om mig o smäller igen toa dörren o gömmer mig där! Sen efter en stund hör ja ett litet ljud "ska vi gå in till grannen först el vi kan komma in" varav ja skriker ni kan lika bra gå in nu ju!!! Hahah!

I dag var jag även på vårdcentralen och jag träffa även sjukgymnasten! Hon gjorde massa saker med min rygg o hon tejpa även den!!

Va o handla lite tillbehör till korvstroganoff med i dag så de blev middag med!!
Min lilla söta vän Cara var med o hälsa på lite idag, vi tragga lite skit men båda va as trötta!!:)

Nej nu ska ja snart krypa ner, sov gott på er:)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0