Mår bättre :)

Ja äntligen mår ja mycke bättre, visserligen inte hundra ännu men febern verkar vara borta tror ja, har visserligen inte kollat den men de känns bättre där med:)

Vi hyrde massa filmer o köpte en hel del godis i går kväll! Jag, Nettan & barnen:) vi kollade först på Love wedding marriage och den var bra:) sen slog vi på the change up men vi båda somna på soffan efter en stund! Efter nån timme väckte hon mig o kolla klockan då var hon väl närmare 00 så vi gick till sängen o slumra vidare!!

Nu har man varit vaken några timmar! O kollat när duktiga Lucas gjort lite matte läxa, o duktig som han är så gjorde han mer än den sidan han endast skulle gjort!! Det är kul o se när barn gillar matte, som jag älskar:) kanske skulle blivit matte lärare;)

Börjar känna lite hunger! Kanske skulle tagit mig en mat bit snart!!

Ha en bra söndag!

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0