Helgen :)

Fredag kväll var en sån där spontan kväll som bara spåra ur;) haha! Cara kom hem till mig o vi va lite i tankarna på om vi skulle köra till Mamlö ändå som planerat fast utan alkohol.... Efter en stund körde vi o gjorde ett ärende o slängde ner lite mat! Under tiden funderade vi o till slut kände vi bara JA vi åker fan dit:)

Nästan hela vägen körde vi race med några snyggingar, as kul va de:)

När vi väl va nere så åkte vi runt överallt i hela jävla Malmö. Kändes de som iaf;) va nog inte ens en tredje del, haha:) Vi åkte fin fin bil där nere med:) jag hitta värsta snygga chaffören, FIN är förnamnet o het är efternamnet:)

Hamna på ett ställe där vi alla tog en dricka "utan alkohol för mig" o där va himla trevligt måste jag säg, så nästa vecka hoppas jag verkligen att vi hamnar där igen:)

Vi kom i från väldigt sent måste jag säg, men de va det verkligen värt:) halv ett var jag hemma o hoppa i säng! Knappt 3,5 timmes sömn fick jag!
Klockan ringde 3:55 o det var dax för jobb!

Min älskade limtriangel var lite efter så där fick de bli övertid denna lördag:) de va jätte kul o jobba! vi skulle vart fyra stycken dvs två i varje triangel för att de ska flyta på som bara den, Men den fjärde personen dök aldrig upp, jaja de kunde vi alla räkna ut;) haha!! Men de gick as bra iaf:)

Hade ni en bra fredag kväll?

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0