Hej då Stockholm :)

Dagen startade tidigt som fan, o ja kan säga att jag har vaknat säkert 20 ggr i natt när man hört barnen säga nåt, rört sig, snarkat till el bara lägger om armen o kramar mig:) men barn är kärlek <3 vi tuta ner till Malmö för att ta flyget till stor staden Stockholm! Väl framme åkte vi express till stationen sen vidare på spårvagnen som tog oss en bit o där blev vi upphämtade av en jätte snäll tjej som jobbar o har med tv huset/tv programmet o göra:)

Dom började köra i gång nästan direkt när vi kom dit, så Petra försvann ganska snabbt på lite olika saker!:) jag o tvillingarna hade fullt ös, o med de menar jag att de va gröt galet! En sprang åt de ena hållet o den andra på andra hållet! Självklart var de både jobbigt o kul:) de som var jobbigt var inte att jaga dom så sett utan de var två trappor på den våningen, en på vaje sida o då kan ni ju själva tänka er att man blir både rädd o allt på samma gång när dom aldrig springer på exakt samma håll !!!

Såg inga kändisar direkt förutom Annika tror jag hon heter som brukat synas i rutan, men de gör inget;) de va ju tusen kostym nissar;)

Nu håller vi tummar att denna slut casting går som vi tänkt:)

Jag längtar hem till min säng! Jag är världens tröttaste känns de som!

O måste bara säga igen att jag längtar ihjäl mig tills i morgon när de äntligen är dax för Malmö igen! Love Malmö <3

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0