Denna dag :)

Ja visst nu var den äntligen slut;)

Har varit hemma i ca 40 min, de blev lite snabb tittning av BB samtidigt som ja duscha o gjorde i ordning! Har ju inte varit hemma på hela dagen eftersom jag stack till Petra direkt efter jobbet:)

Middagen stod somm alltid på bordet när ja kom:) i dag serverades de spaghetti o köttfärsås, vi alla blev
Mätta o belåtna! Tack för maten Petra:) efter all skrivande o tänkande va de dax o filma, ja var minst sagt lika pirrig/nervig i början att ja skulle tabba mig, som typ stöta till touchen så den skulle sluta filma el nysa el ja va fan som helst! Men de funka väldigt bra, kanske skulle bli kamera man med;) många yrken ja skulle bli helt plötsligt känner ja;) haha!!

Petra gjorde några tabbar, upprepa nån gång o börja as garva några ggr, o jag efter:) blev rätt mycke skratt när man skulle vara allvarlig:) men kul va de o all inspelning blev till slut väldigt lyckad måste ja säga:)
Sen när vi skulöe skicka i väg filerna ja då funka inte internet o all annan skit som de skulle så hoppas hon kan lösa de i morgon bitti eftersom de skulle vart inne nu i kväll.... Hoppas de går ändå som sagt:) tummar o tår nu för fan:)

Nu ska ja fan sova för de har ja inte gjort nån gång så de behövs tor ja;)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0