Vilken fantastisk helg :)

Den har rullat på snabbt som bara den!! De gillar jag inte!! Kan de inte bara va en el två lediga dagar till eller? Hmm jaja de går nog inte hur mycke jag än vill:) en så tokig och rolig helg var länge sen...

I fredags blev de middag med en kill kompis o de va himelskt gott:) vi drack vin till maten och de fortsatte med ännu mer vin efter!!
Sen kom några andra vänner med o vi började spela ett dricka spel o ja bluffa ju o synade hela tiden så ja drack utav bara helvete!!
Vi drog senare till banken o hade så himla kul där:) som vi dansade asså:)))))

Lördags var jag hemma hos Cynthia o busade med alla barnen o prata av mig till max! Så Cyn fick skav sår i öronen...;)
Somna rätt fett på hennes soffa! Död som ett djur den dagen;)

Sen var de bara att köra o hämta vin o på de igen:) några vänner kom hit o drack! De va MYCKET trevligt:) vi bestämde oss rätt tidigt att så kul som vi hade på fredagen skulle vi ha i dag med så vi drog till banken igen o hade exakt lika kul:) wihoo:)))

Idag har vart en kanon bra dag:) vart glad o haft ett extra stort leende på läpparna:)) o nu ligger ja här o slappar som en katt!!

Cara åkte precis i från mig! Men de va trevligt så länge de varade!! Vi käka tacos o bara tragga:) slappigt värre;)

Men nu vill ja att något ska hända innan ja dör av glädje i min just nu tråkiga stund! Hahah! De lätt konstigt men men:)

Puss på alla söta i dag:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0