Tjing tjong

Pling plong!! Går dagen var inte som alla andra dagar! Den var tråkig, dyster, o bara blää...

Efter jobbet körde ja till mobilservice o lämna min iphone på lagning! (Tappade ju den på festen så hela displayen gick sönder!) Nu är den lagade o fin igen:) o jag blev fattig:(

Sen körde jag hem o mådde dåligt o hungrig som en vargunge som jag var så gjorde jag arab kvällsmat:) då blev ja helt plötsligt lite pigg o lite gladare;)

Fina Cara kom hit o vi satt o tänkte va fan man kunde göra för att pigga upp humöret lite mer! Vi körde till Näsby o gjorde lite ärende! Hälsade på hos araben två ggr med! Å som vi skratta där inne! De två arbetande skrek o då utbrister jag va fan skriker ni för?! Han bara neeeeej de e så man pratar! Sen skratta vi alla;)

Klockan blev mer o mer o vi blev faktiskt mer o mer på bättre humör o glömde alla bekymmer för en stund! Vi fortsatte o flamsa o tramsa med massa olika folk vi stötte på!! Vi skulle gå näst in till genom en klunga killar när dr börjar snurra i huvudet på mig o säger till Cara om det är dom killarna som slog mig så bara va TYST.... Det var ej dom som tur var! Kom ju på mitt i allt att dom 10 killarna som faktiskt tracka mig o slog mig bor på näsby!

Tre ggr har de uppstått problem med dessa grabbar!!

Första gången var jag & Marie ute o gick när de far en burk på oss från andra sidan gatan! Dem skrek en massa skit o innan vi visste order av de så stod vi där brevid dom! Vi hade tur för rätt som de var så kom två killar o stanna en bit bort o dit sprang vi! Dom gick ju så klart efter o fortsatte skrika o kaxsa sig! (tror ni dom kan skydda er) ja så höllt dom på... Till slut kom vi undan och kunde springa hem!!

Andra gången var i stan! Alla tio killar började kaxsa sig o jag sa i från hela tiden o fråga satte bara va dom ville hela tiden!! Jag fick rejäla knytnäve slag i ansiktet och på ögat, så att se något med de ena ögat, ja du de gick ej... Mina smycken flög åt helvete! När de lugna sig lite (trodde jag) jag ser en kille komma i mot mig och försökte sparka mig, men han missar tack vare en annan som står i vägen! Tror de r slut igen men nej då, den jäveln tar sats o sparkar mig nog fan de hårdaste han kunde mitt i ryggen! poliser dök upp från alla håll o kanter o de va en jävla cirkus! Polisen gjorde anmälan och jag åkte hem med smärta som fan!!

Tredje gången ligger jag i solariet o hör i mellanåt Mia Mia Mia! Jag tänker mig att nån kompis är där ute o kanske sett mig när jag gått in! Blir ändå lite nervös eftersom de rycks i dörren bankas i väggarna o skriks o väsnas för mycke! Tror inte jag låg kvar hela stunden! Utan klädde på mig o bestämde mig för att om ha så kände personerna som satt där skulle ja bara gå o titta rakt fram! När jag öppnar dörren står alla dessa killar där! Tränger mig i genom o går snabbt ut! Nät jag gått en bit o tittar bak då har alla gått ut o en går efter mig några meter bara! In i bilen fort som fan o körde med gasen i botten!! Tänk så hade dom slagit mig igen! Dom är inte kloka i huvudet nån av dom! Tyvärr!!

Detta blev långt i inlägget men där fick ni en kort berättelse om vad som hänt mig av dom grabbarna!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad är det är galningar?? Hur började detta? Skaffa pepparspray NUU

2012-06-07 @ 01:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0