Hunnit med en jävla massa

Jag skrev ett inlägg om den dagen men den kom aldrig upp, bloggen var helt konstig! Fick ta bort den gamla appen o ta hem en ny o hoppas på att den lägger upp nu! Har missat flera dagar nu pga blogg.se kan man bli arg eller? JA det kan man:)

Det får i stället bli en sammanfattning om helgen:)

I Fredags eftermiddag kom fylle taxin (Cara) o vi fylle kajjor hoppa in o tuta i väg till Landskrona för fest hos Tony:)
När vi kom dit så var de huse syn, och det var jävligt fint hos han:)
Vi grillade o drack en jävla massa vin:)
Och träffa massa folk:)
Kollade Sverige matchen med, men dom losa tyvärr, så vissa blev lite mer ned stämda än andra;) haha!

I lördags bar det av till banken! Vi stod i nästan 1,5 timme i kö och när vi väl va inne så var det så möd folk så vi gick igen efter 30 min typ! Lönt? NEJ!!
Men men vi fick dansat lite iaf;)

I söndags så kom pappa på besök och vi lagade tacos:) han ville egentligen bjudit mig på nån restaurang men ja tyckte de skulle vart godare med tacos! Så med lite övertal så gick han med på de:) bra tyckte jag för där blev mat över att ha med till jobbet dagen efter:)

I måndags var de stress till max kan ja tala om!!
Direkt hem efter jobbet, hoppade i träningskläder o bort till gymmet för PW sen core pass.
Vidare o hämta upp Sandra, körde till maxi o mötte upp Martina! Inhandla all mat som vi ska ha med oss till Öland stod ju på schemat.
Sen stack jag o Martina hem till mig o jag bjöd på arab kvällsmat, jag var lite fundersam först om hon skulle gilla de men de gjorde hon:) sen klippte hon mig, o de blev väldans kort men ack så snyggt:)
Jag vet att jag har skrivit de innan men hon är världens bästa frisör:) tack så jätte mycke Tina du är mer än bäst:))))

Ska se om bloggen vill ge med sig så jag kan få upp några bilder från Tonys fest iaf:) men blir i ett nytt inlägg sen:)

Puss från katten <3


Kommentarer
Postat av: Martina

Du som är bäst Mia :)

2012-06-19 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0