Gårdagen

Så träffade jag Emma, vi åkte till Sölvesborg:) vi åt GLASS på båten för att fira att hon har blivit moster:)) hennes lilla syster fick nämligen en söt liten dotter igår:) grattis:))

Har inte ätit glass på dessa fyra veckor som vi kört biggest loser men i går var de värt för att fira;)

Vi provade klänningar, en as snygg vit som jag blev lite smått frälst i. Men den fick inte följa med hem tyvärr:( haha!
I stället köpte emma lite baby kläder o även en Pippi tröja till henne!

Sen stack vi in till stan igen! Hittade en sån fin klänning där med, o jag var bara tvungen att ha den! Min snälla pappa köpte den till mig för jag vart så duktig o gått ner i vikt:)) tack pappi:) nu har jag en fin klänning tills på lördag när jag fyller år.

Närmare kvällen körde jag hem till Cyn, vi käkade kvällsmat och var ute o motionerade!! Han även träffa Sandra två min när hon kom från Sthlm:)

Förresten den klänningen jag visade i förgår den hjälpte Emelie mig o beställa i går så den kommer med hem snart:))
Fina klänningar är ALDRIG fel kan jag säga!!

Puss & kram snyggingar


Kommentarer
Postat av: Petra-ensamstående tvillingmamma

Det var trevligt att du hörde av dig....

2012-06-01 @ 05:46:38
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Finis! Hoppas allt är bra med dig! Är jag inte helt ute o cyklar fyller du väl år idag också?? Grattis så fall :D Kram

2012-06-02 @ 10:55:59
URL: http://nattstad.se/pekkel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0