Va hände mer...?

Jag var ju ledig i fredags, så jävla gött o jobba fyra dagars vecka!!!! Mmm man blir så uppvilad, eller? Haha;)

Jag hade massa att göra under hela dagen! Men sen blev där en lucka o va passa inte bättre än att jogga till gymmet, jogga på gymmet o jogga in till stan! :) skönt som fan! Nät ja kom till stan svängde ja inom le nails o fråga om hon kunde fixa mina naglar en timme innan planerat! De kunde hon så ja pös bort till trendie för en kyckling sallad "som var halvt dö äcklig" så länge för att fördriva tiden lite!

I går körde ja till världens bästa svägerska! Hinner inte mer än dit så hör ja en id'e om att köra till markis lagret för dom hade visst 30% på allt! Kör dit möter tomten som skrämmer slag på Moa, men paket skulle hon ha av honom så ja fick snällt hämta åt henne;) men herregud vad fan gjorde tomten där så tidigt i år??!

Jag köpte massa foto ramar som ska pryda en el flera väggar här hemma!! Har beskärt massa foto som nu sitter i varsin ram, ska bara komma på vart dom ska hänga med! Alla på samma vägg? Eller några lite överallt?? Svårt beslut...

När vi väl var hemma i byn igen så busa vi hej vilt, jag, Emma & Moa! Ja drog emma i benen liggandes på marken fram o tillbaka igenom hela huset ! Vi flög flygplan, vi jaga varandra, vi "byggde" en nalle av pärlor! KUL AB!

Måste bara säga att jag hade så jävla kul på T baren igår! Aldrig någonsin haft så kul där!!!! Yeeey:)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0