Vilken dag:))))

Helt jävla underbar har den varit:) jag var själv i min lilla hörna o jobba idag! Kan inte bli bättre! Slutade ju tidigt idag o va passade inte bätte än att hämta upp min brors dotter på dagis för några timmars lek!!

Vi var ute o cyklade! Vi blandade saft o gjorde en varsin knäcke macka, drog ut en filt o satt oss ute i de super fina vädret! Vi gungade, solade, lekte plätt! Ja you name it:))

Nu är jag hemma en snabb vända! Packa väskan o dra till gymmet. Nu är de bråttom!!

Hej hopp alla snygga


Kommentarer
Postat av: Cara

Lurar du nu på stackars Moa dina knäckemackor också ;) Hoppas hon fick smör iaf för de fick ju inte jag ;) ;)

2012-05-21 @ 19:33:08
URL: http://cara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0