Vikten fortsätter neråt :)

Vid middags tid var det dax för vägning! Jag ställde mig nervöst på vågen o blev jätte glad:) den visade -1,3 kg denna veckan med! Ni som tycker det låter konstigt när jag skriver denna veckan osv så innebär det onsdag till onsdag!

Första veckan -3,5 kg
Andra veckan -1 kg
Tredje veckan -1,3 kg
Fjärde veckan -1,3 kg

Så sammanlagt -7,1 kg på endast fyra veckor. Jag är STOLT, GLAD & helt ÖVERLYCKLIG =)

Som jag vill vinna denna tävling!!!

I eftermiddags körde jag till Cynthia med familj. Vi lekte som om vi var 5 år;) vi vart barnsligare än hennes ungar;) men kul hade vi.
Vi käkade arab kvälls mat med som ja aldrig kommer sluta älska.

Vanessa & Melissa mina små guld klimpar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0